11 Nisan 2010 Pazar

Uyu Trakyam Uyu


Dün musait olmam nedeniyle marmara çevre platformunun 36. bölge toplantısına katıldım ve bir sürü yararlı bilgi ogrendim trakab ın eger trakyaya uygulanmaya devam edilirse çok seyin değişeceğini bu kadar bereketli olan toprakların artık olmayacağını türkiyenin %80 le en verimli topraklarının buralarda oldugunu buranın aslında tarım sit alanı ilan edilmesi gerektiğini öğrendim trakab planın burada bulunan ve trakyanın onemli bir gucu olan trakya üniversitesi tarafından değilde istanbul buyukşehir belediyesi tarafından yapıldıgını ve tarımı engellenen bir toplumun asla gelişemeyeceğini, eğer bu plan uygulanmaya devam edilirse kırklareli nufusunun bundan 10 yıl sonra 300 bin olacağını bu toprakların yavaş yavaşta satılıyor ve elimizden çıktığı ogrendim bundan sonra bu topraklar için elimden ne geliyorsa yapıcam bu platformun bütün toplantılarına katılmaya çalısıcam ve elimden geldiğince trakya halkını uyandırıcam lütfen bu konuya birazda olsa eğilelim ve arastıralım bu konuyu yoksa çok geç olucak ...

2 yorum:

  1. bunların bildirisi falan filan veya web adresleri falan var mı?
    bulalım paylaşalım. yayınlıyalım.

    YanıtlaSil
  2. web adresleri aratırdım yok bildirilerinide bulucam ben sana yollarım arkadasım ama cok onemli bir konu bu 103 tane sivil toplum orgutunun birleşmesinden olusuyomus zaten bu platformda

    YanıtlaSil