6 Nisan 2010 Salı

Melekler ve Kumarbazlar


23 ekim 2009 yılında vizyona giren senaristliğini ve yönetmenliğini ertekin akpınarın yaptığı melekler ve kumarbazlar ertekin akpınarın ilk filmi.Filmin yapımcılığını son zamanlarda adını sıkca duydugumuz hayalet film yapıyor.Filmin konusu sakaryada 1999 da olan deprem ve 17 Ağustos 1999 tarihinde olan depremden sonra Adapazarı’nda dört yakın arkadaşın yaşadığı travmaları, geleceğe dair umutlarını, arayışlarını ve tutkularını anlattığı gerçek bir yaşam hikayesi olan “Melekler ve Kumarbazlar” adlı sinema filmini yönetmen “sert bir taşra filmi” olarak tanımlamaktadır.Film açıkcası bana istediğim tatmin duzeyini sağlamadı bu kadrodan özellikle filmin galasından sonra beyaz showda hayatımın filminini çektim diyen cem davrandan daha iyi bir film beklerdim.Birbirinden kopuk sahneler ve bol kufurlu konusmalar filmde mevcut tamam gercek yasamdada boyle kufurler oluyor ama daha kıvamında kullanabilirlermiş filmde birde filmde sakaryaspora kendi adadığını soyleyen cem davranın arkadaslarından biri var bu adam hiç mi maca gitmez devamlı evden eski sakaryaspor maclarını mı seyreder yani antremanı bile takip eden adam varsa bir filmde en azından bir tribun sahnesi konulabilirmiş bence.Filmin gerçek olabileceğine inanıyorum cunku ben depremden 3 sene sonra sakaryaya gittim gercekten insanların psikolojisi filmde anlatıldığı gibi bozuk filmde bunu daha iyi bir senaryo ile izleyiciye daha iyi aktarabilirlermiş bu nedenle belkide film basında fazla yer almadı daha dikkat cekici bir film haline gelmedi Bu kadar acıklı bir olayın ele alındığı film izleyiciye hiçbir şey hissettirmiyor, buna başarabilmek de ayrı bir meziyet olsa gerek...
Yani böylesi kötü bir senaryodan nasıl film yapılabiliyor anlamak güç...
Sinemaya para verip izleyenlerin hem vaktine,hem de parasına yazık olmuş, evde öylesine yarım yamalak göz atılacak filmlerden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder