4 Mart 2010 Perşembe

Eyvah Eyvah


Uzun zamandır fragmanı dönen ve benim gibi birçok kişinin beklediği eyvah eyvah filmi sonunda vizyona girdi senaryosunu ata demirelin yaptıgı ve bkm yapımın cektiği eyvah eyvah filmi uzun zamandır seyrettiğim en iyi yerli türk filmi uzun zamandır bu kadar gülmemiştim filmin konusu belkide bizim toprakları anlattığından dolayı bu kadar cok hosuma gitti konusu kısacası söyle Hüseyin, Trakya’nın bir köyünde ninesi ve dedesiyle büyüyen bir delikanlıdır. İki büyük aşkı klarnet çalmak ve Müjgan ile hayatı mutlu devam ederken, hiç beklemediği bir olay onu köyünden ayırır. İstanbul’a gelen Hüseyin’e önce klarneti, sonra da şarkıcı Firuzan destek olacaktır. İstanbul’un gece klüplerinde fırtına gibi esen Firuzan’ın hayatı rengarenk ve bir o kadar da karışıktır. Hüseyin’le tanışınca hayatına hem kahkaha hem macera dahil olacaktır.ata demirelin çok iyi bir sanatçı oldugunu biliyodum ve filme bunuda bilerek gittim gercekten beni yanıltmadı gercekten süper bir senaryo yazmış bunun yanında salih kalyoncu ve demet akbag ında oyunculukları cok iyi hele ata demirel ve demet akbag ın bir emlakçı sahnesi varki bu filmin bence unutulmayanları arasında ve bu film sadece o sahne için bile izlenebilir tesekkurler ata demirel tesekkurler demet akbag gercek komedinin ne oldugunu bize cok iyi hatırlattınız türk sinemesının böyle bir filme ihtiyacı vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder