23 Mart 2010 Salı

3. Yeşilçam Film Ödülleri



Bu yıl 3. düzenlenen yeşilçam film ödüllerinde yarın gece heykelcikler sahiplerini bulucak bizim lüleburgazda bulunan sinemamız aday olan cogu filmi getirmediğinden biz bütün filmleri izleyemedik filmler hakkında tam bilgi sahibi değiliz ama izlediğim filmler için yorum yaparsam ben en iyi kadın oyuncuda çağan ırmağın senaryosunu yazdıgı ve yönettiği karanlıktakiler filminde oynayan meral çetinkaya ya resmen hayran oldum işallah ödülü o alır en iyi erkek oyuncu ödülünde ise bornova bornova filmindeki roluyle öner erkan alır diye tahmin ediyorum.En iyi genç yetenekte favorim ise damla sönmez ileride çok iyi yerlere geliceğini tahmin ediyorum işallah öyle olur diğer dallarda seyretmediğim filmler oldugundan yorum yapamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder