19 Mart 2010 Cuma

Bornova Bornova


2009 yapımı bir film bornova bornova siyaddan uluslararası jüri ödülünü alınca ve özellikle 46. antalya film festivalinde en iyi film ödülünü alınca dikkatimi çok çekmişti seyretmek buguneymiş film beklentilerimi karsılamış dersem yalan olur benim beklediğimden kotuydu film açıkçası yada ben bu ödüllerden sonra kendimi daha iyi bir filme kurmustum bilmiyorum filmde özellikle isminden dolayı beklediğim güzel izmir sahnelerini bulamadım yönetmen izmirli olmasına karsın izmiri anlatan fazla bir sey koymamış filme filmin konusuna gelirsek mahallede yasayan ve mahalenin bitirim tiplerinden biri olan fatih in yasamını ve yasama tutunma savasını anlatıyor sanat filmlerinde oldugu gibi suskun sahneler yok bu filmde yönetmen diyalogu fazla bir film cekmiş özellikle küfürler gercek yasamla birebir uyuyor dersek yeridir öner erkan özellikle çok güzel bir oyunculuk sahneliyor filmde zaten oynadığı bu güzel oyunlada yeşilçam ödüllerinde en iyi erkek kategorisinde aday oldu işallah alır filmin sonunu kötü bitirmişler keske daha güzel bir final yapabilselermiş filmde emeği gecen oynayan herkese tesekkurler daha iyi senaryolarla onları goruruz işallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder