21 Mayıs 2010 Cuma

Vavien

vavien filmi ilgimi yeşilçam film ödüllerinde en iyi film ödülünü alınca dikkatimi çekmişti çok guzel iyi bir film bekliyordum ama karsıyaka-altay maçına giderken arabada emreyle sohbette emre sakın izleme çok kotu dedi ben izliyim merak ediyorum dedim sonuna kadar dayanırsan iyi dedi filmi iyice merak ettim film kucuk bir kasabada geciyor konusu: celal karısı ve çoçuğuyla mutsuz bir hayat sürmektedir abisi cemalle birlikte ortak oldukları elektrik dukkanında işler pek parlak değildir abisiyle tek eğlencesi samsunda pavyona gitmektir pavyonda çalısan sibel ceylana olan aşkı celal ın başına dert açıcaktır celal in karısı sevilay almanyada yasayan babasının gonderdiği paraları biriktirerek saklamaktadır bu paranın kurtuluş oldugunu düşünerek plan yapan celal i süprizler beklemektedir onemli bir ayrıntıda veriyim filmle ilgili film otomatik kapıyla açılıyor otomatik kapıyla kapanıyor garip bir film engin gunaydın ve binnur kayanın oyunculukları iyi filmde hep beklenmedik bir gelişme oluyor bu filmden sonra dusundum film gercekten ödüllük ilerlemeyen ama ruh hastası senaryosu yuzunden her an bisey olucak diye beklenen bir film iyiki sinemada gitmemişim kara film turundeymiş bu film zaten projedende belli fazla bir ses getirmedi proje yinede ortada bie emek var emek veren herkese tesekkurler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder